divendres, 8 de maig del 2009

PASSA EL TEMPS I S'ESCORREIX LA VIDA ENTRE ELS DITS...




Doncs sí, un no se n'adona i veus que el temps rellisca entre la suor de les mans. L'últim escrit el vaig fer a final d'abril i.... si em descuide, ens plantem a finals de maig i deixe verge el blog durant un mes.
En tot aquest període passat hem deixat enrere una exitosa vaga per a nosaltres (desastrosa per a la Conselleria de portes a fora, encara que sabem que en la intimitat totes aquestes iniciatives van fent de petites estocades), secundada per més del 70 per cent del professorat públic (encara que la conselleria diu que el 20%.... clar! és que conselleria considera la concertada, la qual no estava convocada a la vaga, com a pública i, a més, considera que els serveis mínims no féren vaga, quan aquest serveis són obligats, vulguen o no secundar la vaga).
Jo, per la meua part em dona ganes de... (¿sòc políticament correcte o no?) millor no seré políticament correcte... em dona ganes de vomitar en la cara de alguns dels fariseus aquests o... millor de donar-li una patada en els collons.... ¿perquè aquesta sobtada agresivitat? Doncs us explique: la vaga ens ha costat al professorat al voltant de 90 euros per cap. Una vaga on no reivindicaven res relacionat amb el sou, sinò unes condicions dignes per al nostre alumnat, per al nostre sistema educatiu. Ens hem trobat a gent o bé ignorant o bé desalmada o bé que no té ni puta idea o no vol tindre-la que feia comentaris com ara "eixos són uns vagos, el que han de fer és treballar i queixar-se menys" o "eixos són uns rojos de merda que volen atacar el PP", etc...
Mireu, jo no vaig a dir que no tinc res contra el PP (no per ser el PP, sinò pels seus actes polítics).
Bé, et pots trobar gent pel carrer d'eixa "calanya", però el que no es pot consentir mai és que un polític falsege les dades d'una vaga (que són objectives, les dades són contrastables) quan s'estan embutxacant diners de totes i tots aquelles i aquells que hem decidit protestar no anant a treballar.
El falsejament de dades és un tema al que, malauradament estem ja acostumats (falseja el senyor Camps, falseja el Conseller, falseja Campsnal NOU...), d'una plaça de la Verge plena per manifestants contra la política educativa del PP diuen que hi ha menys de 10.000 persones, quan la mateixa plaça plena de beatos de la "Verche dels desamparats" es comptabilitzen per centenars de milers.... Una mica de serietat, senyors... Senyor Camps, assabente's que dir mentides és pecat (a l'igual que la malversació de fons públics) i que el Senyor d'enllà dalt li està vigilant i li condenarà a les flames eternes de l'infern.... Vosté que és tant devot, tan beato, tan opusinament creient hauria d'estar més que intranquil... faça'ns un favor als valencians: aneu-vos-en vosté i la seua cort a conrear vents a Sibèria i... deixe'ns viure en Pau!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LigaBBVA - Marcador

ELS MEUS ARTISTES MUSICALS FAVORITS