diumenge, 7 de novembre del 2010

¡MÒNICA OLTRA FOR PRESIDENTA!


Uffff... ja feia falta una persona així en la nostra política, sobre tot al País Valencià, on tanta falta fa que hi haja algú que diga les cosetes ben clares (per desgràcia, hi ha tantes a dir...) perquè a aquestes terres nostres són el "pan nuestro de cada día" els casos de mala educació, de despotisme, de malversació de fons, de corrupteles... i ningú diu res, tothom calla i, com diuen, quan una cosa no s'anomena no existeix...

I arriba aquesta xica, Mònica Oltra, portaveu d'INICIATIVA pel POBLE VALENCIÀ i diputada a les Corts Valencianes per la coalició COMPROMÍS pel PAÍS VALENCIÀ, i diu les coses ben claretes (encara que a aquesta gent del PP se la "repanpinfla"... -ja estan acostumats...).

Adjunte el vídeo que mostra una sessió a les Corts en la qual Mònica denuncia el desviament de fons públics, de diners destinats a cooperació, per a l'enriquiment privat... una autèntica vergonya que, molt a sovint, ens fa avergonyir-nos de la nostra classe política (això té fàcil solució: no votar als que ens fan avergonyir-nos, però en aquestes terres nostres som com som i tenim el que ens meresquem...).

Sort que tenim a gent com Mònica Oltra ( si voleu estar més informats, cliqueu el seu BLOG), per la meua part el meu vot cada vegada està més definit, si cal, i és, sense dubte per a ella:
¡MÒNICA OLTRA FOR PRESIDENT(A)!

3 comentaris:

  1. No coneixia el teu bloc, però gràcies al teu comentari en el meu (i aprofite per agrair-t'ho de veritat) ara ja el conec i passa a formar part de les meues recomanacions i visites. M'agraden les entrades, la frescor i la diversitat temàtica. Es nota, a més, que està fet amb estima. Ànim i sort. El futur és nostre!

    ResponElimina
  2. Estoy totalmente de acuerdo contigo!!

    Por una vez, veo a una política o político que realmente trabaja por y para el pueblo, cosa que tendrían que hacer absolutamente todos.

    De hecho, hace ya un tiempo, Zaplana dijo que entraba en política para lucrarse y con el paso del tiempo, te das cuenta que al menos Zaplana nos lo dijo a la cara y no como los demás, que están chupando del vote y encima ponen cara de bobos!!

    Salud!!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies als dos.
    Mònica, encara que jo com a ciutadà votant i tu com a representant política, hem tingut trajectòries una mica semblants.
    Jo en principi em demarcava cap a ESQUERRA UNIDA, doncs em considere MOLT d'esquerres, republicà i comulgue amb prou part de l'ideal d'aquesta formació, però al mateix temps tinc un component nacionalista prou marcat (encara que per a mi NO és pàtria davant de tot, crec que el primer és la ideologia). El cas és que al poble on visc, Sant Joan d'Alacant, he col·laborat amb el BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ, encara que en línies generals (a nivell país)és una formació que no acaba de convencer-me perquè segons llocs i persones sòn, per al meu gust, una mica ... "de centre", com que políticament no s'acaben de definir i això no m'agrada. Em va il·lusionar molt quan es va formar la coalició COMPROMÍS, doncs aglutina els meus ideals polítics.
    Ara és la teua persona (sí, crec que encara són fonamentals les persones en el món de la política) la que més m'anima en l'actual panorama polític i ho dic sense reserves. Per la meua part vaig a fer tot el possible per animar al vot a COMPROMÍS PER PAÍS VALENCIÀ i per INICIATIVA, des del blog i des d'on faça falta.
    Gràcies, Mònica, per estar ahí i representar-nos tan bé.

    ResponElimina

LigaBBVA - Marcador

ELS MEUS ARTISTES MUSICALS FAVORITS