diumenge, 11 d’octubre del 2009

ANAR DONANT FORMA AL BLOG


Hi ha gent que quan els mostre el BLOG em diuen, a banda de que està prou bé per ser la primera intentona que faig en això del món del blogs, que hi ha prou contingut, que escric prou... i la veritat és que sí, havent-ne coses a dir escric i quan no hi ha coses doncs em busque arguments i excuses per a escriure del que siga: de política, de humor, de lectures i del sexe dels àngels si fa falta (no estaria mal fer-ne algun article d'aquest tipus que es preste a la participació i opinió de la gent).

El cas es que m'abelleix continuar amb aquest blog personal i m'agradaria que la gent que accedeix a ell participara amb comentaris, suggerències, etc... és una manera d'animar-me a l'hora d'elaborar el blog i de dur-lo endavant.

A banda d'aquest blog tinc projectat fer-ne un més elaborat i complex per a la meua escola, el C.P. MANUEL ANTON de Mutxamel (Alacant), on podria participar-hi el claustre i on des de l'equip directiu llançaríem les coses que puguen interessar a tota la comunitat escolar: informació del centre, horaris, claustres, personal, comunicats a pares, enllaços a l'AMPA, enllaços a blogs d'aules, etc... La idea és que aquest futur blog tinguera una apariència totalment de Web i, fins i tot, arribar a crear-li un domini propi tipus www.cpmanuelanton.com Si algú/na té alguna aportació, idea, ajuda o suggerència.... sòc tot oïdes. Gràcies.

1 comentari:

  1. Hola Ricard! He estado mirando tu blog y me gusta mucho. Está muy bien!
    Me parece muy interesante que pongas toda clase de comentarios, sean del tema que sean, y también me gusta eso de que digas los títulos de libros y pelis que te gustan.
    Seguiré visitando tu blog para informarme de mas cositas.... Enhorabuena!!!!

    ResponElimina

LigaBBVA - Marcador

ELS MEUS ARTISTES MUSICALS FAVORITS