divendres, 9 d’octubre del 2009

UN GRAT REGAL DE L'FNAC


La raó per la qual vaig anar a l'FNAC és el de menys, encara que tinc el gust de contar-vos que em vaig permetre el capritx de regalar-me un IPOD NANO molt maco (i molt car, tot s'ha de dir... 139 €) i que és una autèntica virgueria dins del món dels reproductors MP4... i, sí m'ho vaig fer com a arravatament pel desastròs estiu que he tingut degut a la meua inesperada malaltia que m'ha deixat sense viatge i sense res, això sí, m'ha permés estalviar una miqueta i d'ahí la meua licència consumista.

Però la raó d'aquesta entrada en el BLOG no era l'IPOD, sinò que a l'anar a pagar em van obsequiar amb un llibre del qual immediatament vaig desconfiar ("ja veurem quina merda de llibre inllegible ens regalen..." vaig pensar).

Doncs mira per on, no hem de ser tan mal pensats doncs m'ho vaig llegir i em vaig trobar amb la sorpresa d'una gran recopliació de relats d'humor anglés amb un gran nivell literari i d'allò més entretinguts... totalment recomanable i amb autors de la talla de Wodehouse, Saki, Evelyn Waugh, Tom Sharpe, Roald Dahl, Alan Bennett, Julian Barnes, Martin Amis, Ian McEwan, Douglas Adams i Nick Hornby...

En total 11 relats sense desperdici que m'han apropat a l'humor anglés que si bé alguna cosa sabia d'ell, m'ha permés aprofunir en ell i, si cal, ser un millor coneixedor de tan peculiar manera d'entendre l'humor.

Bé per l'FNAC, eixe tipus de regals sempre s'agraeixen!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LigaBBVA - Marcador

ELS MEUS ARTISTES MUSICALS FAVORITS